Rettifica Indagine di mercato

Piazza Rolandi a Montevecchio

3 settembre 2018

Con Determinazione n.35/U del 13.08.2018 è stata rettificata la Determinazione n.34/U del 02.08.2018 con la quale veniva approvato l’avviso pubblico finalizzato all’indagine di mercato, preliminare a procedura negoziata, per l’incarico
professionale di redazione del piano particolareggiato del centro matrice del borgo minerario di Montevecchio in adeguamento al PPR.

La Determina modifica l’avviso pubblico e l’allegato 2 – Dichiarazione attività svolte.

Il presente avviso è pubblicato sull’Albo on line del Comune di Guspini, nel sito Internet Comunale nonché nel sito della Regione Autonoma della Sardegna alla Sezione “Bandi e gare”.

Il termine ultimo per la manifestazione di interesse è stato prorogato al 07.09.2018 alle ore 12:00.

Allegato 1 - Istanza di partecipazione

Allegato 2 Rettificato - Dichiarazione relativa attività svolte

Cun Determinatzioni n°35/U de su 13 de Austu 2018 est stétia retificada sa Determinatzioni n° 34/U de su 2 de Austu 2018 chi aprovàt s’avisu púbricu chi teniat sa tarea de fai unu scrucullu de mercau, de fai innantis de sa procedura negoziada, po s’incàrrigu professionali de redatzioni de su pianu particolaregiau de su centru madri de su burgu mineràriu de Montibéciu in adeguamentu a su DPR.

Sa Determina càmbiat s’avisu púbricu e s’allegau 2 – Decraratzioni atividadis fatas.

Custu avisu est pubricau in s’Albu “on line” de su Comunu de Gùspini, in su giassu Internet comunali e is su giassu de sa Regioni Autónoma de Sardigna in sa setzioni “Bandus e garas”.

Sa scadéntzia po sa presentala de sa manifestada de interessamentu est su 7 de Cabudanni 2018, aintru de mesudí (12,00) , ca dd’ant perlongada.

DOCUMENTUS DISPONÍBBILIS
Avisu
Allegau 1 – Domanda de participatzioni
Allegau 2 Retíficau – Decraratzioni atividadis fatas.