Concorso di poesia

Tonara panorama

5 novembre 2018

L’Associazione Turistica Pro Loco di Tonara insieme all’Amministrazione Comunale di Tonara e l’associazione Coro Polifonico Femminile Tonara, organizza quest’anno, il Concorso di poesia in lingua sarda “Per Peppinu Mereu”.

Il Concorso si prefigge di far conoscere la lingua e la poesia sarda, sentimenti ed idealità della gente di Sardegna, pensando soprattutto ai giovani di questa terra e sperando che per tutti nel futuro cisiano davvero rose e
primavere.

Gli elaborati dovranno essere inviati entro il 10 novembre 2018.

Per ulteriori informazioni si rimanda alla pagina del Comune di Tonara

S’Assótziu Turísticu Prolocu de Tonara imparis a S’Amministratzioni Comunali de Tonara e s’Assótziu Coru Polifónicu Femininu Tonara, organizat ocannu, su Cuncursu de poesia in língua sarda “Per Peppino Mereu”.

Su cuncursu tenit sa tarea de fai a connosci sa língua e sa poesia sarda, santidus e idealidadis de sa genti de Sardigna, pentzendi pruschetotu a is gióvunus de custa terra e sperendi chi totus in su benidori nci siant diaderus is mellus tempus.

Is trabballus tocat a ddus mandai aintru de su 10 de Donniasantu 2018.

Po àteras scedas si torrat a mandai a sa pàgina de su Comunu de Tonara