Voucher "IoStudio" graduatoria

Io Studio

21 novembre 2018

La Regione Autonoma della Sardegna, con propria determinazione prot. 10590 rep. 615 del 26.09.2018, ha approvato la graduatoria unica regionale definitiva deglii studenti beneficiari dell'intervento "Voucher IoStudio 2017"e trasmesso il relativo elenco.

All'abo pretorio comunale è stato pubblicato l'elenco definitivo degli studenti beneficiari del Comune di Guspini.

La Regione con ha reso noto per quanto riguarda le modalità di erogazione, le stesse saranno definite con Decreto del Ministero dell’Istruzione, dell’Università e della ricerca (MIUR)

Gli studenti studenti beneficiari sono invitati a visitare il sito del Ministero , nel quale saranno contenute le informazioni in merito ai tempi e alle modalità di erogazione dell’intervento Voucher IoStudio.

Elenco beneficiari Guspini

Sa Regioni Autònoma de Sardigna, cun determinatzioni prot. 10590 rep.615 de su 26 de Cabudanni 2018, at aprovau sa graduatória única regionali difinitiva de is discentis benefitziàrius de s'interventu "Voucher IoStudio 2017" e at trasmítiu s'elencu relativu.
In s'Albu Pretóriu comunali est stétiu pubricau s'elencu difinitivu de is discentis benefitziàrius de su Comunu de Gùspini.
Sa Regioni at fatu sciri po su chi riguardat is maneras de spartzinadura chi custas ant a essi difinidas cun Decretu de su Ministériu de s'Istrutzioni, de s'Universidadi e de sa circa (MIUR).
Is discentis benefitziàrius funt cumbidaus a castiai su giassu de su Ministériu, innui ddoi at totus is sceras chi riguardant su tempus e is maneras de spartzinadura de s'interventu "Voucher Io Studio".