XXXII Convegno di Archeologia

ConvegnoArcheoManifesto

XXXI Convegno - Archeologia mineraria

15 marzo 2019

Sarà dedicato alla Sardegna Prenuragica il XXXII convegno di archeologia organizzato dal Gruppo ARcheologico Neapolisi con il patrocinio del Comune di Guspini e del Parco Geominerario Storico e Ambientale della Sardegna.

Il primo degli incontri, che si terranno nella Sala Consiliare del Comune di Guspini è previsto per il 16 marzo alle 17.30 e tratterà il tema delle statuine di "Dea Madre" nella Sardegna neolitica.

16 marzo ore 17.30
Le statuine di "Dea Madre" nella Sardegna neolitica
Dott. G. Paglietti - Università di Cagliari

22 marzo ore 17.30
Dolmen e domus de janas: monumenti funerari nella Sardegnapreistorica
Dott. R. Cicilloni - Università di Cagliari.

30 marzo ore 17.30
Da predazione a produzione: società ed economia in Sardegna nella transizione meso-Neolitico
Prof. C. Lugliè - Università di Cagliari.

Est dedicau a sa Sardigna prenuràgica su de 32 Cunvénnius de archeologia organizau de su Grupu Archeológicu Neapolis cun s'agiudu de su Comunu de Gùspini e de su Parcu Geomineràriu e Ambientali de sa Sardigna.
Su primu de is atóbius, chi si faint in sa Sala de su Consillu de su Comunu de Gùspini, est su 16 de Martzu a is cincu e mesu de a merí (17,30) e arraxonat asuba de s'argumentu de is statueddas de sa "Dea Madre" in sa Sardigna neolítica.

16 de Martzu 17,30 ( cincu e mesu de a merí)
Is statueddas de sa "Dea Madre" in sa Sardigna neolítica.
Dot. G. Paglietti - Universidadi de Casteddu.

22 de Martzu 17,30 ( cincu e mesu de a merí)
Dolmen e domus de janas: monumentus funeràrius in sa Sardigna preistórica.
Dot. R. Cicilloni Universidadi de Casteddu.

30 de Martzu 17,30 ( cincu e mesu de a merí)
De sdorrobbu a produtzioni: sotziedadi e economia in sa Sardigna in su passàgiu meso-Neolíticu.
Prof. C. Lugliè - Universidadi de Casteddu.