XXXII Convegno di Archeologia

ConvegnoArcheoManifesto

XXXI Convegno - Archeologia mineraria

22 marzo 2019

È previsto per stasera il secondo appuntamento con la Sardegna Prenuragica a cui è dedicato il XXXII convegno di archeologia organizzato dal Gruppo Archeologico Neapolis con il patrocinio del Comune di Guspini e del Parco Geominerario Storico e Ambientale della Sardegna.

Sarà il dott. Cicciloni dell'Università di Cagliari a sviluppare il tema "Dolmen e domus de janas: monumenti funerari nella Sardegnapreistorica" L'incontro si terrà nella Sala Consiliare del Comune di Guspini  alle 17.30.

16 marzo ore 17.30
Le statuine di "Dea Madre" nella Sardegna neolitica
Dott. G. Paglietti - Università di Cagliari

22 marzo ore 17.30
Dolmen e domus de janas: monumenti funerari nella Sardegnapreistorica
Dott. R. Cicilloni - Università di Cagliari.

30 marzo ore 17.30
Da predazione a produzione: società ed economia in Sardegna nella transizione meso-Neolitico
Prof. C. Lugliè - Università di Cagliari.

Prevediu po custu merì su segundu atobiu cun sa Sardigna neolítica mein su XXXII Cunvénniu de archeologia organizau de su Grupu Archeológicu Neapolis cun s'agiudu de su Comunu de Gùspini e de su Parcu Geomineràriu e Ambientali de sa Sardigna.
At essi su Dott. Cicilloni a arraxinai de s'argumentu "Dolmen e domus de janas: monumentus funeràrius in sa Sardigna preistórica". S'atobiu si faint in sa Sala de su Consillu de su Comunu de Gùspini a is cincu e mesu de a merí (17,30).

16 de Martzu 17,30 ( cincu e mesu de a merí)
Is statueddas de sa "Dea Madre" in sa Sardigna neolítica.
Dot. G. Paglietti - Universidadi de Casteddu.

22 de Martzu 17,30 ( cincu e mesu de a merí)
Dolmen e domus de janas: monumentus funeràrius in sa Sardigna preistórica.
Dot. R. Cicilloni Universidadi de Casteddu.

30 de Martzu 17,30 ( cincu e mesu de a merí)
De sdorrobbu a produtzioni: sotziedadi e economia in sa Sardigna in su passàgiu meso-Neolíticu.
Prof. C. Lugliè - Universidadi de Casteddu.