Adottarli conviene

Cucciolo

21 settembre 2019

Il randagismo è un problema e il canile non è la soluzione ideale nè per il cane che vive comunque una condizione non ottimale, nè per le casse comunali alle quali, la cura di ogni ospite del canile, comporta una spesa non indifferente.

Ecco perchè, con delibera n. 67 del 16.12.2014, il Consiglio Comunale di Guspini aveva approvato uno specifico regolamento che prevede agevolazioni fiscali per coloro che decideranno di adottare e prendersi cura di uno dei cani ospiti del canile convenzionato con il Comune - Dog Hotel di Chinarello.

Sono infatti previste riduzioni fino a 400 € annui, per la durata di tre anni, sulla tassa dovuta per il trattamento dei rifiuti solidi urbani (TARI).

Il regolamento, oltre a specificare le modalità per l'adozione, contiene una serie di misure specifiche per garantire che il cane adottato sia trattato nel migliore dei modi anche successivamente ai primi tre anni.

Nella sezione "cani in adozione", accessibile anche dal banner presente in home page, troverete i cani disponibili e i moduli per l'adozione.

I cani adottabili del Comune di Guspini si trovano nel canile Dog Hotel - sede di Nurri e prima di procedere con l'adozione è opportuno prendere contatti con il responsabile delle adozioni Dott. Sandro Cancedda al cell. 320 4346783 nei seguenti orari: dal lunedì al sabato dalle 12:00 alle 13:00. Una volta visti i cani e concordato con il responsabile del canile quale sia il più idoneo ad essere da voi adottato, potrete scaricare la scheda di pre-adozione dal loro sito www.doghotel.it, che firmata e datata dal canile dovrà essere allegata alla domanda di adozione da presentare al protocollo generale del Comune di Guspini.

Il Comando Polizia Locale, ricevuta la vostra istanza, si attiverà immediatamente per il completamento dell'iter necessario per l'adozione.

Is canis bagamundus funt unu probblema e su canili no est una solutzioni ne po su cani chi bivit cumentisisiat una cunditzioni non primorosa ne po is cassas comunalis, ca sa cura de dónnia óspiti de su canili cumportat un'ispesa non indiferenti.

Ecu poita, cun sa delíbbera 67 de su 16.12.2014, su Consillu Comunali de Gùspini at aprovau unu regulamentu ispecíficu, chi previdit agiudus fiscalis po chini decidit de adotai e de si pigai cura de unu de is canis òspitis de su canili cunventzionau cun su Comunu – Dog Hotel di Chinarello.
Funt previstas ismenguaduras finas a 400 € a s'annu, po tres annus, asuba de sa tassa de pagai po su tratamentu de is arrafudus sólidus urbanus (TARI).
Su regulamentu, a parti ispecificai is maneras po s'adotzioni, cuntenit una série de misuras ispecíficas, po garantiri chi su cani adotau siat tentu in sa mellus manera apustis puru chi funt passaus is tres annus.
In sa setzioni canis in adotzioni "Cani in adozione", acessíbbili puru de su "banner" presenti in sa pàgina de intrada, agatais is canis in adotzioni e is mollus po s'adotzioni.
Is canis chi si podint adotai de su Comunu de Gùspini s'agatant in su canili "Dog Hotel" – sea de Nurri e prima de fai s'adotzioni est oportunu pigai cuntatus cun su responsàbbili de is adotzionis Dot. Sandro Cancedda a su telefoneddu 320 43 46 783 in is oràrius chi sighint: de su lunis finas a su sàbudu de mesudì finas a sa una (12,00 – 13,00).
Una borta bius is canis e cuncordau cun su responsàbbili de su canili cali est su prus idóneu po bosàterus, podeis iscarrigai de su giassu insoru www.doghotel.it s'ischeda pre-adotzioni, chi su canili firmat e datat e chi depit essi acapiada a sa domanda de adotzioni de presentai a su Protocollu de su Comunu de Gùspini.
Su Comandu de Politzia Locali, arricida sa domanda bostra, si ativat luegus po cumpletai s'iter necessàriu po s'adotzioni.