L'educazione finanziaria per le imprese

EduFin

OttobreEduFin2019

9 ottobre 2019

Dal 1 al 31 Ottobre 2019 in tutta Italia il Comitato per la programmazione e il coordinamento delle attività di educazione finanziaria ha promosso la seconda edizione del “Mese dell’Educazione Finanziaria” (#OttobreEdufin2019) per offrire a tutti occasioni gratuite e di qualità, senza fini commerciali, per accrescere le conoscenze di base sulla gestione e programmazione delle risorse finanziarie personali e familiari.

Momenti di riflessione, gioco, confronto e spettacolo sulla gestione del risparmio, ma anche sui temi assicurativi e previdenziali, molti aperti alla cittadinanza.

Hanno aderito tantissime associazioni, istituzioni, imprese, università, scuole, fondazioni, pubbliche amministrazioni, fondi pensioni, associazioni di consumatori, casse previdenziali e realtà del mondo assicurativo che hanno presentato progetti coerenti con le linee guida definite dal Comitato.

Anche Guspini, il 15 ottobre alle 15.30, presso la Sala Consiliare,  ospiterà uno degli eventi in calendario che avrà lo scopo di Informare e formare gli imprenditori o aspiranti tali sulle valutazioni o azioni da intraprendere nella fase di creazione di una nuova impresa e corretta gestione nella conduzione dell'azienda rispetto alle politiche economiche e finanziarie da attuare al fine di mantenere gli opportuni equilibri durante la sua attività.

Per partecipare è sufficiente entrare nel sito Cofimer, curatore dell'incontro patrocinato dell'Amministrazione Comunale,

• Saluti dell’amministrazione comunale
  • Apertura lavori Maria Grazia Dessì - Presidente Cofimer
  • Creazione d’impresa e valutazioni qualitative e quantitative nella fase progettuale e nella fase di sviluppo. Lucia Demurtas - Cofimer
  • Conoscersi meglio per presentarsi al meglio: due strumenti per costruire un’immagine aziendale competitiva sotto i profili creditizio e commerciale. Fabrizio Satolli - Cribis Gruppo Crif Spa
  • Accenni alle principali banche dati creditizie e loro lettura (CR Banca d’Italia e Crif), identificazione delle adeguate fonti di finanziamento rispetto alle esigenze dell’impresa e loro corretto utilizzo (il giusto finanziamento) Luisa Urpi - Cofimer
  • L’esperienza delle imprese nel territorio
  • La nuova normativa sulla crisi d’impresa e dell’insolvenza Fabrizio Satolli - Cribis Gruppo Crif Spa
  •  L.108/96 e la prevenzione del fenomeno dell’usura

De su 1° a su 31 de Meseladàmini 2019 in totu s'Itàlia su Comitau po sa programmatzioni e su cordinamentu de is atividadis de educatzioni finantziària at organizau sa de duas editzionis de su "Mese dell'Educazione Finanziaria" (#OttobreEdufin2019) po donai a totus ocasionis a indonu e de calidadi, chenza scopu de guadàngiu, po ammanniai is connoscéntzias de basi asuba de sa gestioni e de sa programmatzioni de is arrisorsas finantziàrias pessonalis e familiàris.
Momentus de arrexonu, giogu, cunfrontu e spetàculu asuba de sa gestioni de s'arrespàrmiu, ma asuba puru de is argumentus assegurativus e previdentzialis, medas abertus a sa tzitadinàntzia.
Ant acunsentiu medas assótzius, istitutzionis, impresas, universidadis, scolas, fundatzionis, amministratzionis púbricas, pentzionis, assótzius de cunsumadoris, càscias previdentzialis e realidadis de su mundu assegurativu chi ant presentau progetus cunformis cun is línias de inditu difinidas de su Comitau.
Gùspini puru, su 15 de Meseladàmini a is tres e mesu de a merí (15,30), in s'Àula de su Consillu, stràngiat unu de is acontéssius in calendàriu chi tenit sa tarea de informai e formai, a is imprendidoris o a is chi dd'ant a bessiri, asuba de is valutatzionis o is atzionis de fai in sa fasi de creatzioni de un'impresa e gestioni giusta in sa condutzioni de s'azienda respetu a is políticas económicas e finantziàrias de fai cun su scopu de apoderai is echilíbrius netzessàrius in s'interis de s'atividadi cosa sua.
Po pigai parti bastat intrai in su giassu Cofimer, curadori de s'atóbiu agiudau de s'Amministratzioni Comunali.
Programma:
· Saludus de s'Amministratzioni Comunali;
· Abertura trabballus Maria Grazia Dessì – Presidentissa Cofimer;
· Creatzioni de impresa e valutatzionis, de calidadi e de cantidadi, in sa fasi de progetu e in sa fasi de svilupu. Lucia Demurtas – Cofimer;
· Si connosci mellus po si presentai mellus: duas ainas po costruiri un'immagini aziendali cumpetitiva asuta de su prefilu creditítziu e cummertziali: Fabrizio Satolli – Cribis Gruppo Crif Spa.;
· Acinnus a is bancas datus creditítzias de prus importu e sa letura de custas (CR Banca d'Itàlia e Crif), identificatzioni de is fontis de finantziamentu adeguadas rispetu a is abbisóngius de s'impresa e s'umperu giustu cosa insoru ( su finantziamentu giustu) Luisa Urpi – Cofimer;
· Esperiéntzia de is impresas in su territóriu;
· Sa normativa noba asuba sa crisi de impresa e de s'incapatzidadi de pagamentu – Fabrizio Satolli – Cribis Gruppu Crif Spa;
· L.108/96 e sa preventzioni de su fenòmenu de s'usura.