Bibliotecario per un giorno

BibliotecarioGiorno

Re e regine sul trono di storie

10 ottobre 2019

Diventare Re e Regine su un trono di storie è facile e divertente, basta diventare “Bibliotecario per un giorno”.

I partecipanti saranno catapultati in un mondo misterioso e unico dove avranno l’opportunità di cimentarsi e sperimentare, per gioco e attraverso il gioco, il lavoro del bibliotecario.

Sarà possibile registrare i prestiti, consigliare i lettori, fornire informazioni sulla biblioteca, riordinare i libri, etichettarli, ecc…

L’attività, rivolta a bambini e ragazzi di età compresa fra i 7 (compiuti) e 15 anni, regolarmente iscritti alla biblioteca, nasce dalla volontà di coinvolgere i giovani utenti e renderli protagonisti per un giorno alla scoperta di un mestiere che sicuramente stimola la loro curiosità verso il mondo culturale.

Dal 15 ottobre 2019 al 15 ottobre 2020, presso ogni biblioteca comunale del Sistema, saranno aperte le iscrizioni, per un massimo di 30 partecipanti, che saranno ospitati singolarmente, secondo l’ordine di presentazione della domanda, per tre ore. Il giorno e l’orario saranno concordati con il personale, anche in base alle diverse esigenze lavorative di ogni singola biblioteca.

A conclusione dell’attività i ragazzi riceveranno il diploma di “Bibliotecario per un giorno”.

Bessiri Reis e Reinas in unu tronu de stórias est fàtzili e spassiosu, bastat bessiri "Bibliotecario per un giorno".
Is partitzipantis funt spúndius in unu mundu misteriosu e únicu innui tenint sa possibbilidadi de provai e sperimentai, po giogu e po médiu de su giogu, su trabballu de su bibliotecàriu.
Est possíbbili arregistrai is impréstidus, cuntzillai is letoris, donai scedas asuba de sa biblioteca, torrai a ordinai is líbburus e ddus etichetai, e aici sighendi.
S'atividadi interessat is pipius e is piciocheddus de edadi intra de is 7 (fatus) e is 15 annus, iscritus a sa Biblioteca, e nascit de sa boluntadi de interessai is umperadoris prus gióvunus e ddus fai bèssiri una dí protagonistas a sa scoberta de unu trabballu chi de seguru fait nasci sa crosidadi cosa insoru faci a su mundu de sa cultura.
De su 15 de Meseladàmini 2019 a su 15 de Meseladàmini 2020, in dónnia biblioteca comunali de su Sistema, funt abertas is iscritzionis, po unu númunu màssimu de 30 partitzipantis, chi funt strangiaus tres oras unu a sa borta, segundu s'órdini de presentada de sa domanda. Sa dí e s'oràriu funt cuncordaus cun su personali, segundu puru is netzessidadis diferentis de trabballu de dónnia biblioteca.
A s'acabbu de su trabballu, is piciocheddus arritzint su diploma de "Bibliotecario per un giorno".