Bandi Gal

Gal Linas Campidano

18 ottobre 2019

Il GAL Linas Campidano ha recentemente pubblicato due bandi di finanziamento e in particolare:

bando pubblico intervento "19.2.6.4.2.2.3 “Contributi per il finanziamento di servizi strategici alla fruizione turistica”, avente come oggetto: “sviluppo di attività extra-agricole di servizio alla fruizione turistica nell’area del GAL Linas Campidano”.

Le domande di sostegno possono essere presentate, nelle modalità indicate dal Bando, a partire dal 18 ottobre e sino alle ore 23:59:59 del 20 dicembre 2019. Vai alla pagina specifica

bando pubblico intervento "19.2.6.4.2.2.2 “Contributi per il finanziamento della multifunzionalità delle aziende agricole”, avente come oggetto: “sviluppo di attività di agricoltura multifunzionale e di servizio alla fruizione turistica nell’area del GAL Linas Campidano”.

Le domande di sostegno possono essere presentate, nelle modalità indicate dal Bando, a partire dal 18 ottobre e sino alle ore 23:59:59 del 20 dicembre 2019. Vai alla pagina specifica

Su "Gal Linas Campidanu de pagu at pubricau duus bandus de finantziamentu e pruschetotu:
l bandu interventu púbricu "19.2.6.4.2.2.3 Cuntribbutus po su finantziamentu de servítzius chi serbint a favoressi su gosu turísticu", chi tenit cumenti a ogetu "svilupu de atividadis extra-agrícolas de servítziu a su gosu turísticu in sa zona de su "Gal Linas Campidano".
Is domandas de agiudu podint essi presentadas, in is maneras inditadas de su Bandu, a inghitzai de su 18 de Meseladàmini fintzas a mesunoti mancu unu minutu (23,59) de su 20 de Meseidas 2019. Bai a sa pàgina spetzífica;
l bandu púbricu interventu "19.2.6.4.2.2.2 "Cuntribbutus po su finantziamentu de sa multifuntzionalidadi de is siendas agrícolas", chi tenit cumenti a ogetu: "svilupu de atividadis de agricoltura multifuntzionali e de servítziu a su gosu turísticu in sa zona de su "Gal Linas Campidano".
l Is domandas de agiudu si podint presentai, in is maneras inditadas de su Bandu, a inghitzai de su 18 de Meseladàmini fintzas a mesunoti mancu unu minutu (23,59) de su 20 de Meseidas 2019. Bai a sa pàgina spetzífica.