Contributi scolastici: Borsa di Studio (Rimborso spese didattiche) e Rimborso spese Libri di testo

gruppo di studenti

13 novembre 2019

C'è tempo fino al 15 novembre 2019 per presentare la domanda di contributi scolastici relativi a Borse di Studio (Rimboso Spese didattiche) 2018_19 e Libri di Testo 2019_20.

La richiesta per una o per entrambe le agevolazioni anche quest'anno si compila su un unico modulo.

Possono presentare la domanda:

- il genitore,
- il rappresentante legale dello studente
- lo stesso studente se maggiorenne

La domanda dovrà essere inoltrata mediante consegna a mano-servizio postale o a mezzo PEC, al Comune di Guspini (Ufficio: Protocollo comunale) entro e non oltre il 15 novembre 2019 (in caso di spedizione a mezzo
servizio postale o pec farà fede la data di spedizione) compilando l’apposito modulo e allegando la seguente documentazione richiesta dalla Regione:
1. fotocopia dell’attestazione dell’ISEE in corso di validità;
2. fotocopia del documento di riconoscimento del richiedente in corso di validità;
3. solo per il Buono Libri: documentazione comprovante la spesa ( scontrini, ricevute fiscali, fatture)

Per ULTERIORI INFORMAZIONI si rmanda all'Avviso integrale

Ufficio Pubblica Istruzione
Via Don Minzoni 10

Responsabile del Settore
Dott.ssa Simonetta Usai

Responsabile del Procedimento:
Dott.ssa Gigliola Fanari

Modulo di domanda unificato

Avviso integrale

Ddoi at tempus fintzas a su de Donniasantu 2019 po presentai sa domanda po is cuntribbutus scolàsticus chi arriguardant is Spesas didàticas 2018 – 2019 e po is Líbburus de scola 2019 – 2020.
Sa domanda po unu o po totus e duuus is cuntribbutus cust'annu puru si fait in unu mollu únicu.
Podint presentai sa domanda:
- su babbu e sa mamma;
- su rapresentanti legali de su studianti;
- su studianti etotu si tenit 18 annus.

Sa domanda tocat a dda intregai, o a manu o cun su servítziu de curreu o cun sa posta eletrónica tzertificada (PEC), a su Comunu de Gùspini (Ufítziu Protocollu) aintru e non prus a tradu de su 15 de Donniasantu 2019 ( si si mandat cun su curreu o cun sa Pec fait fidi sa data de spiditzioni) cumpilendi su mollu apposta e acapiendiddi is documentus chi sighint:
û fotocópia de su tzertificau ISEE in cursu de balididadi;
û fotocópia de su documentu de arreconnoscimentu de su chi fait sa domanda in cursu de balididadi;
û scéti po su Bonu Líbburus: documentu chi testimóngiant sa spesa fata (scontrinus, arretzidas fiscalis, faturas ...)

Po àteras scedas si torrat a mandai a s'Avisu integrali

Ufítziu Istrutzioni Púbrica
bia Don Minzoni 10