Indagine sulla raccolta differenziata

31 ottobre 2019

In seguito all'incontro pubblico sulla Raccolta differenziata e l'Igiene Urbana, l'Amministrazione ha deciso di ampliare la discussione acquisendo un umero più ampio di feedback da parte dei cittadini.

Allo scopo è disponibile un questionario anonimo attraverso il quale i cittadini possono esprimere il loro pensiero in merito al servizio di raccolta differenziata  che, per l'Amministrazione, è un utile strumento per calibrare al meglio gli indirizzi in vista della prossima gara d'Appalto per tale servizio.

Il questionario può essere compilato on line in meno di 5 minuti, è completamente anonimo e i risultati sono aggregati e pertanto non riconducibili all'autore. Per partecipare all'indagine è sufficiente cliccare sull'immagine sottostante e rispondere alle domande proposte di volta in volta.

Partecipa

Apustis de s’atóbiu púbricu asuba de s’Arregorta diferentziada e s’Igieni de sa Bidda, s’Amministratzioni Comunali at detzídiu de ammanniai sa cuntierra achirendi unu númunu prus mannu de “feedback” de parti de is tzitadinus.
A custu scopu est disponíbbili unu chistionàriu chena de nómini chi is tzitadinus podint cumpilai, po espressai su parri cosa insoru riguardu a su servítziu de arregorta diferentziada chi, po s’Amministratzioni, est un’aina de profetu po calibrai su mellus possíbbili is indiritzus in vista de sa gara de apaltu chi depint fai po custu servítziu.
Su chistionàriu si podit cumpilai “on line” in prus pagu de cincu minutus, non tocat a ddu firmai e is arresurtaus funt postus a paris e duncas non si podit cumprendi chi at fatu su chistionàriu. Po pigai parti a su scrucullu bastat a cracai asuba de s’immàgini asuta e arrespundi a is preguntas fatas de borta in borta.