Incontri Formativi

Formaggi

11 novembre 2019

Inizierà domani il ciclo di incontri formativi e divulgativi di profilo tecnico nel comparto lattiero caseario organizzato a Guspini dall'Agenzia Regionale LAORE.

I 19 incontri sono programmati nel periodo che va dal 12 novembre 2019 al 30 gennaio 2020;  affrontano nomerose tematiche legate al comparto e includono appuntamenti teorici, prove pratiche e visite alle realtà aziendali.

Il primo appuntamento, previsto per domani 12 novembre alle ore 15 si terrà presso la sala consiliare del Comune mentre gli incontri successivi saranno ospitati presso il centro policulturale delle Case a Corte.

Laore

Inghitzat crasi sa filera de atóbius fomativus e spartzinadoris de caràtiri ténnicu in su cumpartu latieru-caseàriu organizau in Gùspini de s’Agentzia Regionali “Laore”.
Is 19 atóbius funt programmaus in su períodu chi andat de su 12 de Donniasantu 2019 fintzas a su 30 de Gennaxu 2020; si afrontant medas argumentus acapiaus a su cumpartu e includint atóbius teóricus, provas ténnicas e abbisitas a aziendas.
Su primu atóbiu, previdiu po su 12 de Donniasantu, a is tres de a merí (15.00) ddu faint in s’Àula de su Consillu de su Comunu intamis is àterus atóbius dddus faint in su Tzentru policulturali de is Domus a Corti.