Nuovo Coronavirus - Ordinanza Presidente Regione Sardegna

c_17_opuscoliposter_433_allegato

Decalogo

2 marzo 2020

Il Comune di Guspini rende nota l’Ordinanza N° 3 del 27 febbraio 2020 emanata dal presidente della Regione Sardegna Christian Solinas relativamente a “Ulteriori misure per la prevenzione e gestione dell'emergenza epidemiologica da COVID-2019”.

Nel rispetto di quanto disposto dai documenti, il Sindaco invita tutti a prendere atto del contenuto dell'Ordinanza 3/2020 della Presidenza della Regione.

Chiede in particolare di attenersi al contenuto degli stessi laddove applicabile, in particolare sul disposto dell'Ordinanza n. 3.

Ordinanza n. 3 del 27 febbraio 2020

DPCM del 2 marzo 2020

Decalogo Comportamenti

Su Comunu de Gùspini fait a connosci s’Ordinàntzia n.3 de su 27 de Friaxu 2020 pregonada de su Presidenti de sa Regioni Autònoma de Sardigna, Christian Solinas, po su chi arriguardat “Àteras mesuras po sa prevenzioni e sa gestioni de s’emergéntzia epidemiológica de COVID-19”.
In s’arrespetu de cantu dispostu de is documentus, Su Síndigu cumbidat a totus a pigai atu de s’Ordinàntzia 3/2020 de sa Presidéntzia de sa Regioni.
Domandat in particolari de si cumportai cunformas a su contenutu de cussus documentus etotu candu est possíbbili a ddu apricai, in particolari asuba de su dispostu de s’Ordinàntzia n.3.