Corona virus: eventi rinviati

Rinviato

6 marzo 2020

In seguito alle disposizioi del DPCM del 4 marzo 2020 relativo alle misure di prevenzione della diffusione del Corona virus (covid-19) alcuni eventi ricadenti nel periodo 5-15 marzo sono stati rinviati a data da destinarsi.

Riportiamo di seguito gli eventi che sono stati rinviati

Locandina 2020

Giornata internazionale della Donna - "la nutrizione nell'Universo femminile"

Architettonico

Seminario sul patrimonio architettonico da salvare

Infatu a is dispotzionis de su DPCM de su 4 de Martzu 2020 relativu a is mesuras de preventzioni de sa spartzinadura de su Corona Virus (covid-19) unus cantu acontéssius chi si depiant fai in su períodu 5-15 de Martzu funt stétius trentzius a data de detzidi.
Torraus a portai de seghiu is acontéssius chi funt stétius trentzius:
“Giornada Internatzionali de sa Fémmina” – “Sa Nurdiadura in s’Universu Femmininu”
Atóbiu de stúdiu asuba de su patrimóniu de salvai.