Referendum: annullata la commissione

Commissione rinviata a data da destinarsi

6 marzo 2020

In seguito a quanto disposto con il DPCM del 4 marzo 2020, recante misure per il contrasto, il contenimento, l’informazione e la prevenzione sull’intero territorio nazionale del diffondersi del virus COVID-19,  il referendum popolare previsto per il 29 marzo è stato annullato.

Pertanto la commissione elettorale convocata per oggi Venerdì 6 marzo 2020 per la nomina degli scrutatori  è rinviata a data da destinarsi.

Infatu a cantu dispostu cun su DPCM de su 4 de Martzu 2020, chi torrat a portai mesuras po su cuntrastu, su cuntenimentu, s’informatzioni e sa preventzioni in totu su territóriu comunali de sa spartzinadura de su virus COVIS-19, su referendum populari prevídiu su 29 de Martzu 2020 est stétiu annuddau. Po tanti sa commissioni eletorali cunvocada oi cenàbara 6 de Martzu 2020 po sa nómina de is scrutadoris est stétia trentzida a data de detzidi.