Corona virus: Chiusura cimitero

Cimiero chiuso

12 marzo 2020

In seguito  ai recenti decreti ministeriali in materia di contrasto alla diffusione del Corona Virus e alle conseguenti disposizioni emanate a livello regionale.

Mancando le condizioni richieste a garanzia della salute pubblica.

Il Sindaco, con ordinanza n. 6 (Reg Gen 37) del 12-03-2020 ha ordinato la Chiusura del Cimitero a partire da oggi 12 marzo 2020 fino a nuove disposizioni.

L'apertura del cimitero sarà garantita unicamente per l'esecuzione dei servizi di tumulazione

Per ulteriori dettagli si rimanda all'ordinanza integrale

Ordinanza 37-2020

Infatu a is Decretus Ministerialis nous in matéria de cuntrastu a sa spartzinadura de su Corona Virus e a is dispositzionis avatantis pregonadas a livellu regionali. Manchendi is cunditzionis a garantzia de sa saludi púbrica. Su Síndigu, cun Ordinàntzia n.6 (Reg. Gen. 37) de su 12 de Martzu 2020 at ordinau sa Serrada de su Campusantu a inghitzai de oi 12 de Martzu 2020 fintzas a dispositzionis nobas.

S’abertura de su Campusantu est garantida scéti po is interrus.

Po àteras sceras si torrat a mandai a s’ordinàntzia integrali.