Corona virus: pre-triage all'Ospedale di San Gavino

Montaggio della tenda di pre-triage a San Gavino

19 marzo 2020

Dal giorno 17 marzo sono operative le tende di pre triage antistanti il Pronto Soccorso del Presidio Ospedaliero N.S. di Bonaria di San Gavino Monreale.

Si tratta di un primo filtro preventivo volto a salvaguardare tutti i pazienti e il personale sanitario, pertanto si richiede gentilmente la massima collaborazione e pazienza al fine di risolvere quanto prima l’emergenza del corona virus: esclusivamente mediante il vostro contributo ed il rigido rispetto delle norme si potrà agevolmente superare la criticità in atto.

Naturalmente, anche il reparto di Nefrologia e Dialisi prevede il pre-triage, mentre al reparto di Ostetricia e Ginecologia preme comunicare che continuerà ad occuparsi scrupolosamente delle pazienti gravide e ginecologiche, con uno stretto sforzo sinergico di medici, ostetriche ed infermiere.
Tali pazienti dovranno necessariamente transitare per la struttura di pre-triage, dove verrano accolte dal personale del pronto soccorso per una prima accurata anamnesi e successivamente dal personale medico e ostetrico del reparto di Ostetricia e Ginecologia.

Su Ministeru de sa Saludi at pregonau un’ordinàntzia chi imponit àteras limitatzionis a su scopu de cuntrastai e limitai sa spartzinadura de su virus COVID – 19:
a) Est pruibbiu s’intrada a is parcus, a is villas, a is zonas de giogu e a is giardinus púbricus;
b) Non si podit giogai o fai atividadis de recreu a s’abertu; si podint ancoras fai atividadis físicas a solus acanta de sa própiu domu e arrespetendi sa distàntzia de seguresa de assumancu unu metru de is àteras personas;
c) Funt serradas is atividadis de aporridura de cosa de papai e de cosa de bufai, chi s’agatant in is statzionis de is trenus e de is lagus e in is àreas de servítziu e rifornimentu carburanti, cun esclusioni de cussas in is autostradas, chi podint bendi scéti prodotus de asportu de papai aforas de is localis; abarrant abertus cussas in is spidalis e in is arioportus, cun óbrigu de assegurai in dónnia casu s’arrespetu de sa distàntzia de seguresa de assumancu unu metru intra de is personas;
d) In is dís de festa e in cussas ainnantis o apustis est proibbiu a si trentziri in domus diferentis de sa printzipali, inclúdias is segundas domus umperadas po vacàntzia.
Is dispositzionis de s’ordinàntzia noba pregonada de su Guvernu si aciungint a is dispositzionis pretzedentis e funt bàlidas de su 21 de Martzu fintzas a su 25 de Martzu, candu scadit su DPCM chi at impostu sa limitatzioni a totus is trentziduras e sa serrada de tzilleris e butegas.