Nuova Ordinanza del Ministero dell'interno

Il Ministro Speranza e la ministra Lamorgese

22 marzo 2020

In attesa del nuovo decreto del Presidente del Consiglio, il Ministro dell'Interno, di concerto con il Ministro della Salute hanno emanato un ordinanza con ulteriori misure restrittive per contrastare la diffusione del corona virus.

In particolare il ministro dell’Interno Luciana Lamorgese, nell'ordinanza firmata nel pomeriggio assieme al ministro della salute Roberto Speranza dispone che

"Allo scopo di contrastare e contenere la diffusione del virus è fatto divieto a tutte le persone di trasferirsi o spostarsi con mezzi di trasporto pubblici o privati in Comune diverso da quello in cui si trovano".

Uniche deroghe consentite, come ormai risaputo, sono gli spostamenti "per comprovate esigenze lavorative, di assoluta urgenza ovvero per motivi di salute".

Per ulteriori dettagli si rimanda all' ordinanza integrale

ordinanza del 22 marzo 2020

Abetendi su decretu nou de su Presidenti de su Cuntzillu, sa Ministra de s’Internu de acórdiu cun su Ministru de sa Saludi ant pregonau un’ordinàntzia cun àteras dispositzionis restritivas po cuntrastai sa spartzinadura de su corona virus. In particulari sa Ministra de s’Internu Luciana Lamorgese, in s’ordinàntzia firmada a meigama imparis a su Ministru de sa Saludi, Roberto Speranza, disponit chi: “ Cun sa tarea de cuntrastai e limitai sa spartzinadura de su virus est vietau a totus is personas de si cambiai o de si spostai cun mezus de trasportus púbricus o privaus in Comunus diferentis de cussu innui si agatant”.
Única dèroga permítia, cumenti giai si scit, funt is trentziduras po “ netzessidadis cumprovadas de trabballu, de apretu o po motivus de saludi”
Po àteras sceras si torrat a mandai a s’ordinàntzia integrali.