CORONA VIRUS - POSTE ITALIANE

Poste Italane

26 marzo 2020

Oggi 26 marzo presso l’ufficio postale sono state pagate le pensioni di aprile i cui beneficiari hanno l’iniziale del cognome in A e B.

Domani 27 marzo verranno pagate le pensioni  i cui beneficiari hanno l’iniziale del cognome in C e D

Gli altri pagamenti verranno effettuati come segue:

• E-K sabato 28 marzo;
  • L-O lunedì 30 marzo;
  • P-R martedì 31 marzo,
  • S-Z mercoledì 1° aprile.

.
Poste Italiane chiede in proposito:

che domani si rechino solo i beneficiari il cui cognome inizia per C o D

per evitare inutili assembramenti di non recarsi alle poste per altri servizi se non urgenti e indispensabili.

di presentarsi obbligatoriamente con mascherina protettiva

di incolonnarsi all’interno delle transenne tenendo una distanza interpersonale di almeno 2 metri

Grazie per la collaborazione

Oi 26 de Martzu in sa Posta/Curreu ant donau sa pentzioni de Abrili a is benefitziàrius chi tenint su sangunau chi inghitzat cun is líteras A e B.
Crasi 27 de Martzu donant is pentzionis a is benefitziarius cun su sangunau chi inghitzat cun is líteras C e D.

Is àteras pentzionis ddas donant segundu su critériu chi sighit:
E – K sàbudu 28 de Martzu;
L – O lunis 30 de Martzu;
P – R martis 31 de Martzu;
S - Z mércuris 1° de Abrili.

Postas Italianas domandat:
chi crasi andint scéti is benefitziàrius chi tenint su sangunau chi inghitzat po C e D
po evitai ammuntonamentus inútilis, de no andai a sa posta po àterus servítzius si non funt urgentis e indispensàbbilis.
De si presentai in manera obrigatória cun sa mascarina protetiva;
de si ponni in fila aintru de is transennas tenendi una distàntzia de assumancu 2 metrus intra de is personas.

Gràtzias po s'agiudu.