Progetto "Deu abarru in domu"

Persono felici in classe

10 aprile 2020

Nell'ambito delle iniziative inserite nella L. 482/99 la Provincia del Sud Sardegna gestisce, attraverso personale esperto in lingua, il sito Limba Sarda Sud Sardigna.
E' stata attivata l'iniziativa "Deu abarru in domu" con i video realizzati dalle operatrici degli sportelli di Lingua Sarda della Provincia del Sud Sardegna per le bambine e i bambini di tutte le età.

Sito internet: limbasardasudsardigna

In su cuntestu de is propostas riguardantis sa L. 482/99 sa Províntzia de su Sud Sardigna gestit, po médiu de personali spertu in língua sarda, su giassu Limbasarda Sud Sardigna.
Est stètiu ativau su progetu “Deu abarru in domu” cun filmaus fatus de is operadoris e operadoras de is Ufítzius de Língua Sarda de sa Províntzia de su Sud Sardigna po pipius, piciocheddus e mannus.
Giassu internet:  limbasardasudsardigna