Comune di Guspini

Comune di Guspini

Salta la barra di navigazione e vai ai contenuti

Novità nella comunicazione istituzionale

Uomo con tablet in mano e icone comunicazione new media

19 giugno 2020

È on line nella versione beta una nuova versione del sito del Comune di Guspini, più flessibile, accessibile e usabile,  che gli utenti possono già consultare e che , nei prossimi giorni, sostituira la versione che ha fatto compagnia ai cittadini di guspini da circa un decennio.

L'aggiornamento era atteso da tempo per adeguare gli strumenti di comunicazione alle nuove  abitudini di fruizione che, nei dieci anni trascorsi da quando il sito è stato pubblicato per la prima volta, sono radicalmente cambiate grazie alla diffusione capillare di smartphone e tablet a cui si aggiunge l'abitdine dei cittadini all'uso dei social network.

Come si accede al nuovo sito?
Al momento il sito è consultabile all'indirizzo beta.comune.guspini.su.it, in seguito si accederà normalmente dal dominio ufficiale, non ènecessario registrare nuovi indirizzi. 

Quali sono i vantaggi della nuova versione? 
Il sito presenta una visualizzazione ottimale su tutti i device, PC, smartphone e tablet con la classica navigazione che si adatta agli strumenti . Il sito risponde cosi alla normativa attuale su Accessibilità e usabilità dei siti web intesa come facilitazione alla consultazione per tutte le persone (anche portatori di disabilità) e con qualsiasi strumento. Inoltre la nuova interfaccia è normalizzata sulle linee guida nazionali per i siti della pubblica amministrazione; questo rende l'interfaccia più familiare per gli utenti (e conseguentemente  viene percepita come più semplice) che navigheranno nei siti della Pubblica Amministrazione (o quantomeno quelli che si sono già adeguati) con un aspetto che si presenta analogo. Sono presenti inoltre nuovi strumenti a disposizione dei cittadini come la possibilità di accedere a mappe tematiche e inviare segnalazioni (come per la app) su problematiche riferite ai vari ambiti di interesse.

App Municipium

Con il sito arriva anche una app collegata per poter consultare in modo ancora più immediato alcune funzioni dedicate:

  • Segnalazioni al comune daparte dei cittadini,
  • Ricezione direttamente sul telefonino di comunicazioni importanti quali ad esempio le allerte meteo di particolare gravità (codice arancione e rosso)
  • Numeri utili
  • Punti di interesse

Come si installa?

banner_eventi_sito_comune

La app è scaricabile da Google Play per sistemi Android o App Store per sistemi IOS cercando Municipium; una volta scaricata la App Municipium è sufficiente cercare Guspini tra gli Enti disponibili. Una volta installata il suo utilizzo risuta molto semplice.

Telegram

Tra le novità anche la scelta dell'Amministrazione Comunale di Guspini di creare un canale di informazione sull’app Telegram (un social che si sta diffondendo sempre di più tra la popolazione) all’indirizzo:
@ComuneGuspini in sostituzione al vecchio servizio "sms informa".

Perché Telegram?
Si è scelto Telegram perché è un’applicazione semplice e diffusa che permette l’invio gratuito e in tempo reale di messaggi. Telegram è utilizzato anche in molte Amministrazioni Pubbliche sopratutto perché consente di mantenere l’anonimato di chi segue il canale, rispettando la normativa sulla privacy.
E’ un servizio molto simile al noto WhatsApp per quanto riguarda la messaggistica istantanea ma con meno limitazioni per quanto riguarda la comunicazione verso una comunità numerosa.

Quali sono le caratteristiche di Telegram?
Telegram è un servizio accessibile sia da personal computer, Windows e Mac, (in modalità web e come applicazione desktop), sia da dispositivi mobili, smartphone e tablet, scaricando l’app disponibile in tutti gli store.
Telegram è semplice da utilizzare, le comunicazioni sono crittografate, i messaggi non sono pesanti e non è richiesta una connessione veloce.
Una volta iscritti ad un canale pubblico, come quello del Comune di Guspini, si potrà decidere se ricevere una notifica ogni volta che c’è un aggiornamento o silenziare il canale e leggere tutte i messaggi quando si vuole.
In totale autonomia e libertà, si potrà anche lasciare il canale, in qualsiasi momento.

Quali informazioni saranno inviate agli iscritti?
Saranno inviate soltanto informazioni ritenute utili per i cittadini: comunicazioni istituzionali del Comune di Guspini, scadenze per iscrizioni o pagamenti, notizie sulla mobilità e sulla sicurezza, eventi organizzati a Guspini, ecc. oltre che avvisi su urgenze e criticità

Come iscriversi al canale Telegram del Comune di Guspini?
È molto semplice:
Basta scaricare e installare l’applicazione Telegram sul proprio dispositivo (Persona computer, smartphone, tablet).
Una volta aperta l'app e completato il processo di registrazione del proprio account, andare sul box di ricerca, che si trova in alto nella schermata, e inserire "ComuneGuspini".
Selezionare il canale del Comune, contrassegnato dal logo comunale su sfondo rosso e dal nome "Comune di Guspini (Official). Un volta entrati nel canale, in basso comparirà la scritta “UNISCITI AL CANALE”. Basta cliccare sulla scritta e da quel momento si riceveranno le comunicazioni future e verranno visualizzati anche tutti i messaggi inviati in precedenza. Non è necessaria alcuna richiesta di attivazione del servizio.
Con l'iscrizione, l'utente dà la propria adesione al trattamento dei dati nel rispetto della normativa vigente sulla privacy.
Per abbandonare il Canale basta andare su "Info Canale" e poi cliccare su "Lascia Canale".
Se non si riesce a trovare il canale con la ricerca in Telegram, assicurarsi di aver installato correttamente Telegram e completato il processo di registrazione.

La privacy è tutelata?
Non c’è nessun pericolo per i dati personali, perché il canale Telegram garantisce l’anonimato completo. Chi segue il canale non può sapere chi vi ha aderito e non può mandare messaggi, ma può soltanto riceverne dal Comune di Guspini.
Inoltre i dati forniti sono trattati secondo le modalità e i fini previsti dal Regolamento UE 2016/679 (GDPR) e dal D. lgs. 196/2003 ss.mm.ii.

Importante!
Il Comune di Guspini invierà i messaggi nel Canale Telegram in maniera unidirezionale.
Il servizio non avrà dunque il compito di ricevere segnalazioni.

Si invitano tutti i cittadini che a suo tempo si sono iscritti al servizio "SMS informa", attivo dal 2013, ad aderire a questo canale di comunicazione. Il servizio "SMS informa" sarà sospeso.

Est in s'arretza in versioni beta una versioni noba de su giassu de su Comunu de Gùspini, prus flessíbbili e prus fàtzili de umperai chi totus is umperadoris pidint giai castiai e chi, in dís chi benint, pigat su logu de sa versioni chi de dexi annus at fatu cumpangia a is tzitadinus de Gùspini.
S'agiornamentu fiant abetendiddu de tempus po adeguai is ainas de comunicatzioni a is maneras nobas de gosu chi, in is dexi annus passaus de candu su giassu dd'ant pubricau sa primu borta, funt cambiadas de unu totu po mèdiu de sa spartzinadura manna de smartphone e tablet chi s'aciungint a s'avesu de is tzitadinus a umperai is "social network".
Cumenti si brintat in su giassu nou?
Po immui si giassu si podit castiai a s'indiritzu beta.comune.guspini.su.it, apustis si brintat in manera normali de su domíniu ufitziali, non tocat arregistrai nisciunu indiritzu nou.
Calis funt bantaxus de sa versioni noba?
Su giassu presentat una visualizatzioni òtima in totus is dispositivus: PC, smartphone e tablet cun sa sòlita navigatzioni chi si adatat a is ainas. Su giassu est cunformi a sa normativade immui apitzus de atzessibbilidadi e fatzilidadi de umperu de is giassus est a nai chi est prus fatzili a ddu castiai po totus is personas cun disabiilidadis puru e cun calisisiat ainas. In prus s'interfàcia noba est normalizada cunformas a is is ghias natzionalis po is giassus de s'Amministratzioni Púbrica; in custa manera s'interfàcia est prus familiari a is umperadoris ( e duncas inténdia cumenti prus simpli) chi navigant in is giassus de s'Amministratzioni Púbrica ( o assumancu cussus chi funt giai adeguaus) cun un'aspetu chi si presentat símbilli. Ddoi at ainas nobas a dispositzioni de is tzitadinus cumenti a sa possibbilidadi de castiai mapas temàticas e mandai sinnalatzionis (cumenti po is app) asuba de probremas chi arriguardant iscuntestus diferenti de interessamentu.
App Municípium
Cun su giassu arribbat un'app acapiada po castiai ancoras prus a lestru unas cantu funtzionis dedicadas:
• Sinnalatzionis a su Comunu de parti de is tzitadinus
• Arritzidura deretu in su telefoninu de comunicatzionis importantis cumenti a is allertas meteo de gravidadi particular ( códixi arrúbiu)
• Númunus útilis
• Puntus de interessamentu
Cumenti si ponit?
Sa app si podit scarrigai de Google Play po is sistemas Android o App Store po sistemas IOS circhendi Municípium; una bortascarrigada sa App Municípium bastat circai Gùspini intra de is Entis disponíbbilis. Una borta posta, s'umperu est simpli meda.
Telegram
Intra de is novidadis su scioberu de s'Amministratzioni Comunali de Gùspini de creai unu canali de informatzioni in s'app telegram ( unu social chi est spartzinendisí sèmpiri de prus intra de sa populatzioni) a s'indiritzu:@ComuneGuspini in logu de su servítziu béciu "sms informa".
Poita Telegram?
Ant scioberau Telegram ca est un'apricatzioni simpli e spartzinada chi permitit de imbiai a gratis e a lestru is messàgius. Telegram ddu umperant in medas Amministratzionis Púbricas pruschetotu poita permitit de apoderai s'anonimau de chi sighit su canali, arrespetendi sa normativa asuba de s'arriservadesa. Est unu servítziu símbilli a Whatsapp po su chi pertocat sa messagística istantanea ma cun prus pagu limitatzionis po su chi riguardat sa comunicatzioni faci a una comunidadi numerosa.
Cali funt is caraterísticas de Telegram
Telegram est unu servítziu innui si podit brintai de su pc, Windows e Mac, ( in modalidadi web e cumenti a apricatzioni desktop) e de dispositivus móbbilis, smartphone e tablet, scarrighendi sa app disponíbbili in totus is negótzius (store).
Telegram est simpli de umperai, is comunicatzionis funt critografadas, is messàgius non funt grais e non serbit una connessioni lestra.
Una borta iscritus a unu canali púbricu, cumenti a su de su Comunu de Gùspini, si podit detzidiri de arritziri una notífica dónnia borta chi ddoi at un'aggiornamentu opuru silentziai su canali e ligi is messàgius candu unu bolit. In autonómia e libbertadi, si podit sbandonai su canali, in calisisiat momentu..
Calis informatzionis mandant a is iscritus?
Mandant scéti is informatzionis útilis po is tzitadinus: comunicatzionis istitutzionalis de su Comunu de Gùspini, scadéntzias po iscritzionis o pagamentus, nobas asuba sa tzirculatzioni e sa seguresa, acontéssius organizaus in Gùspini, e aici sighendi e avisus asuba de apretus e probremas.
Cumenti tocat a fai po si scriri in su canali Telegram de su comunu de Gùspini?
Est diaderus simpli: Bastat scarrigai e ponni s'apricatzioni Telegram in su dispositivu ( pc, smartphone, tablet).
Una borta aberta s'apricatzioni e aarregistrau s'acount, andai a su "box" de circa chi si agatat in artu de sa schermada e nci ponni "Comune di Guspini". Sceberai, su canali de su Comunu, sinnau de su stemma comunali in fundu arrúbiu e de su nómini "Comune di Guspini (Official". Intraus su canali, in bàsciu cumparrit sa scrita "Unisciti al Canale". Bastat cricai asuba de sa scrita e de cussu momentu si ariitzint is comunicatzionis e si bint puru totus is messàgius mandaus innantis. Non serbit nisciuna domanda de ativatzioni de su servítziu.
Cun s'iscritzioni s'umperadori donat s'acunsentimentu cosa sua a su manixu de is datus personalis in s'arrespetu sa normativa asuba de sa riservadesa.
Po sbandonai su Canali bastat andai in "Info Canale" e apustis cricai in "Lascia Canale".
Si non si arrennescit a agatai su canali cunsa circa in Telegram, tocat a averiguai de ai postu/installau beni Telegram e acabbai de ddu arregistrai.
S'arriservadesa est amparada?
Non ddoi at nisciunu perígulu po is datus personalis, poita Telegram assegurat s'anonimau cumpletu. Chi sighit su canali non podit sciri chi si est iscritu e duncas non podit mandai messàgius ma ddus podit scéti arritziri de su Comunu de Gùspini.
In prus is datus funt manixaus cunformas a is maneras e is scopus prevídius de su Regulamentu UE 2016/679 (GPRD) e de su D.Lgs. 196/2003 ss.mm.ii.
De importu
Su Comunu de Gùspini mandat is messàgius in su Canali Telegram in manera unidiretzionali. Su servítziu non tenit su cómpitu de arritziri sinnalatzionis.
Totus is tzitadinus chi fiant iscritus a su servítziu "SMS informa", ativu de su 2013, funt cumbidaus a acunsentiri a custu canali de comunicatzioni. Su servítziu "SMS informa" ddu suspendint.
 

Altre notizie - Archivio

Comune di Guspini - Via Don Minzoni 10 - 09036 Guspini (SU) | protocollo@pec.comune.guspini.su.it | p.iva 00493110928 | Credits | Privacy | ConsulMedia 2009 |